Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

tisdag, januari 02, 2007

Lista

Lagom till jag hade hittade en lista för 2007 kom Agneta hem från Thailand och utmanade mig på en ny. Och jag är inte den som är den...

Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?
Var på fyra utlandssemestrar, köpte en bil och löneförhandlade.

Vilka länder besökte du?
Lettland, Ungern, Litauen och Skottland.

Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?
Tror inte jag har något särskilt datum som jag minns, kanske 1 september när jag såg Håkan Hellström på Gröna Lund. Men jag kommer minnas många saker som hänt under förra året.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
Usch, jobbigt att säga, men de låtar som får mig att minnas vissa år är alltid de skitdåliga låtarna som jag hatar och som de spelar jämt på radion. Så för förra året kommer det säkert vara Boten Anna och Sjumilakliv. BLÄ!

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag och M satt och åt mat när en av mina älskade systrar (den minsta) med pojkvän stormade in genom dörren. Vilken gulleunge!

Vad hade gjort ditt år mer njutbart?
Att M fick ett jobb vilket gör att han mår bättre och vi har bättre ekonomi. Att jag lärt känna nya vänner och börjat ta tag i mitt liv.

Hur höll du dig från att bli galen?
MSN! Helt klart. Min länk till omvärlden när jag sitter på jobbet och tror att jag ska dö. Tack ni som stöttar mig!

Vem var den bästa nya person du träffat?
Oj, många. Mitt fotbollslag (särskilt Johanna) men främst Tessi och Agneta.

Uppnådde du det du tänkt dig under 2006?
Hade inga direkta mål, men eftersom jag inte mår bra så vet jag att jag har mer att kämpa för och mer att uppnå. Får alltså svara nej på den här frågan.

Förhoppningar om 2007?
Att det ska lösa sig på jobbet och fritiden och att jag ska må bättre.

Vem vill du ska svara på dessa frågor?
Alla andra som vill så klart!

3 Comments:

Blogger Nino said...

Anna-Karin! Detsamma vännen, detsamma. STOR KRAM!

8:47 em  
Anonymous Anonym said...

MSN. Jag försöker använda det så mycket jag kan men jag är novis. Ännu.

Det är kul att chatta!!

God forstsättning också ;-=

9:38 em  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: har addat dig till min lista nu :)

10:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Home