Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, december 29, 2006

leta leta leta

Nu är jag trött på att mina kläder försvinner! För tillfället är bland annat mina svarta jeans och två par svarta tights borta. I dag får jag ta mig i kragen och sortera garderoberna. Och sen så får någon ge mig en ny garderob så jag får lättare att hålla ordning på sakerna. OK?

Uppdatering: nu är det städat och jag har hittat ett par tajts, men inga jeans... måste tvinga M gå igenom sin garderob också.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Mina kläder försvinner också jämt.

En ordentlig garderobsröjning vore inte dumt. Nytt år. Nya Kläder ;-)

10:46 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Haha! Precis min tanke också när nya HM-katalogen kom..

6:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home