Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, november 06, 2006

kontor 2

Den här veckan går flytten till det nya kontoret. Trots att det är så mycket att det äter upp mig försöker jag se positivt på det. I onsdags var jag uppe och kollade på mitt rum. Det är lite skillnad nu mot förra gången jag var där. I slutet av veckan blir det uppdatering om hur det ser ut med mig på plats och senare kommer en uppdatering på hur det blir när de rätta möblerna kommit.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det ser verkligen bättre ut än sist! Tror att det kommer bli KANON! kram!

11:16 fm  

Skicka en kommentar

<< Home