Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, november 03, 2006

saker som betyder något

Har fotat lite grejer hemma som verkligen betyder något för mig och först ut kommer den här bilden och ramen:

Fotot på mig och min älskade mormor i ängelramen betyder jättemycket för mig. Egentligen är det är inte alls min inredningsstil, men när jag såg ramen i en butik i min hemort så visste jag vad jag skulle ha den till. Min mormor är en ängel sedan hon dog i cancer 1999, bara 56 år gammal så vad passar bättre än en ängelram?
Min mormor var väldigt viktig för mig och vi hade en jättebra relation. Hon har gett mig en av de finaste presenter man kan få, mitt namn.
Bilden på mig och mormor Karin är från 1983, jag är tre år och mormor 40. Hon är så glad på bilden, precis som jag minns henne.
I går skulle mormor ha fyllt 64 år. Grattis älskade mormor i efterskott!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

En värld av goda tankar till Karin, som jag aldrig hade nöjet att träffa (du är så cute på bilden).

Love & Peace

10:57 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Set: Jag vet att du inte fick det och det stör mig. Du hade gillat henne och hon dig.

ps. jag är söt som alltid.. hehe

2:11 em  
Anonymous Anonym said...

Hon har gett dig mer en ditt namn för mig påminner du mycket om henne. Kanske inte så mycket utseende men mycket annat.

6:00 em  
Anonymous Anonym said...

Så fin bild och ett vackert minne av någon du håller kär

12:20 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Mör: du menar sättet jag håller dammsugaren på? ;)

Maria: visst är det :)

8:14 fm  
Anonymous Anonym said...

Hur kunde du veta det? Hi Hi

5:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home