Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, november 01, 2006

storm

Snacka om att jag blev förvånad när jag kom ut i köket i morse och såg det här utanför fönstret. Vårt plommonträd som ligger i trädgården (eller nästan flyger som det ser ut på bilden). Jaha, då var det storm då! Och vilken tur att det föll in i trädgården och inte åt andra hållet, för där baksom häcken står min cykel. Men vi har det bra, ringde bara hyresvärden och så kommer de och tar bort trädet. Kommer sakna det dock.

När jag cyklade till jobbet såg jag också det här:



Ps. Kolla inte så mycket på gräsmattan som vi inte klippt. Ingen idé att klippa nu ändå, gräsmattor mår bra av att vara lite längre när det blir snö.. (hihi)