Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, oktober 30, 2006

oväntat möte

När jag efter träningen sprang in på jourbutiken så bara stötte jag ihop med honom: mitt ex. Ganska konstigt ändå, för vi bor i samma stad sedan länge. Jag har inte träffat honom sedan januari 2005 och då var det planerat. Sedan dess har vi inte heller haft någon sorts kontakt. Jag är ganska förvånad över min reaktion. Jag blev förvånad och ganska glad. Det var som att träffa en gammal vän. Vi pratade säkert fem minuter kallprat, men även annat. Det gick konstigt lätt. Och det är ju ganska sjukt att vi nu har ett gemensamt intresse att prata om: kampsport.
Så här i efterhand är jag glad över mötet. Glad över mina känslor. Jag kände varken agg eller direkt glädje, bara lugn och det var skönt.