Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, oktober 05, 2006

kontor


Visst ser det inte mycket ut för världen? Men rummet på bilden ovan är mitt nya kontor. Den åttonde november går flyttlasset och då ska det vara vita väggar och ekgolv och ekparkett i rummet. Jag har dessutom blivit lovad ett nytt skrivbord och jag kommer att få lite möbler från andra kontor här så jag får ett enhetligt halvnytt möblemang i bok.
Till en början kommer jag sitta själv, men tanken är att vi ska ha två arbetsplatser i rummet, när de förhoppningsvis anställer den där deltidaren. Men jag vågar inte hoppas något förrän det är helt klart.

Däremot, fortfarande ingen A3-skrivare.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det låter som det kommer bli trivsamt i ditt nya kontor. :-)
Kommer det en bild när det är klart?

8:12 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Det kan jag ordna :)

8:59 fm  
Anonymous Anonym said...

Vad härligt att få flytta in i ett nytt kontor. Det går inte att komma ifrån att det blir lite av en omstart!

Spännande!

6:17 em  
Blogger Anna-Karin said...

Jag hoppas verkligen det för det skulle jag behöva :)

8:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Home