Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, oktober 13, 2006

hurra vad jag är bra

Både Tessi och Charlotta har utmanat mig och här kommer min lista. Några grejer kan känns som samma saker, men jag har också lyckats få in två grejer under en punkt, så det går på ett ut:

10 bra saker med mig
1. Jag är genrös, både när det gäller att bjuda på saker, ställa upp när folk behöver hjälp och bjuda på mig själv som person.
2. På sista tiden har jag gjort många saker som jag trodde jag var rädd för, jag har kommit iväg ensam till thaiboxningsträningen och jag har gått hem till folk jag knappt känner, jag är stolt över att jag jobbar med mina rädslor.
3. Jag har bra lokalsinne
4. Jag är intresserad av att lära mig saker, vad det än är inom för område, och jag har bra minne och kan hålla koll på många saker samtidigt.
5. Jag är prestigelös och bryr mig mer om att resultatet ska bli bra än att jag ska få credit.
6. Jag är bra på att ta tag i saker
7. Jag lagar god mat och kan koka soppa på en spik (nästan i alla fall)
8. Jag är effektiv och får saker gjorda snabbt.
9. Jag tycker inte om hierakier och tycker att alla är lika värda, således försöker jag vara fördomsfri mot alla jag möter och uppskatta allas jobb lika.
10. Jag bryr mig om mina nära, men även om andra människor och även de som kommer efter oss, i och med att jag bryr mig om miljön, jag är alltså omtänksam.

Alla som vill får göra den här, men jag utmanar särskilt Jenny och Nino.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Å, vad du är bra!

heja!

12:08 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: tack :)
Gör gärna den här uppmaningen själv, man mår lite bättre efteråt :)

8:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Home