Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, oktober 13, 2006

att se det negativa

Mamma och Mia vill att jag kommer i helgen och jag ser bara det negativa (som Jenny säger). Jobbigt att köra när jag är trött, inte hinna äta mat, packa in mig och katter i bilen. Det blir så sent efter träning och mat.
Jag glömde träningväskan hemma i morse. Det börjar faktiskt kännas som att det var meningen. Kanske hoppa träningen och åka direkt hem och kasta mig i bilen till mamma och Mia?

(och pappa också då)

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det är klart att du ska åka hem till familjen! Skippa träningen och åk efter jobbet. Det kommer kännas skönt när du väl kommer fram. Det är mitt råd.

Vad har du för katter föresten?

Kram på dig!

10:36 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Du har nog rätt :)

Lägger upp en bild på mina bebisar så får du se :)

KRAM

10:41 fm  
Anonymous Anonym said...

Hinder är till för att komma över, men gör dom inte för höga.

2:09 em  
Blogger Anna-Karin said...

Mör: jag kommer, om du lovar mig sjömansbiff.. hehe!

3:14 em  
Blogger glamflikka said...

jag kommer om jag får smörgåstårta!

6:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home