Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, oktober 13, 2006

på begäran

För att Tessi ska få se mina älsklingspojkar (ja, jag älskar ju M också, men han är inte med här) och för att göra mig och alla andra glada så kommer de här:

Stoffe

Fjodor

Brorsorna tillsammans

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, vilka söta kissekatter!!
Själv har jag en grå perser, men han bor hos mamma o pappa för tillfället. Men snart så kan han flytta in hos mig igen. :-)

11:46 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Oh, det måste var hemskt att vara ifrån sin katt.

1:47 em  
Anonymous Anonym said...

Lyllos dig!

Vilka UNDERBARA kissar

12:09 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: tack :) de är inte bara söta, de är underbara i humöret också.

8:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Home