Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, oktober 12, 2006

outfit

Så tillbaka igen och kör stenhårt med några outfitbilder som låg på kameran:



Det här var i fredags. När jag gjorde ett jobb i en affär så kom en tant fram och sa att jag var "frän"!
Svart linne HM
Röd tröja Lindex
Svart kjol Noanoa
Vit- och svartrandiga strumpbyxor, Noanoa
Röda stövletter, Din sko






I måndags fick jag till det här:






Vitt linne, HM

Svart-vitrandig kofta, Hm
Svarta jeans, Cheap monday
Svart-vita strumpor
Pumps, Skopunkten




Och i tisdags provade jag kontorsstolar och hade på mig randig tröja och omlottröja i rött. Förmodligen får jag inte en så här bekväm stol i alla fall, men men.

I dag har jag missat att fota, men jag fortsätter mitt svart-vit-röda-tema och har Svart-vitrandiga tajts, röda stövlar, svart kjol från HM och svart tröja.