Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, oktober 11, 2006

tillbaka

Okej nu kör vi på som vanligt igen. Kalla det att jag har vaskat upp den där sista reserven styrka som för mig framåt, eller kalla det att jag är ännu bättre på att ignorera problem. Jag tror att vi redan i morgon har svaret.
Just nu är det nu i alla fall, bara att köra på. Jag hinner liksom inget annat.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Dina fans hejar på dig och stödjer dig. Du är bäst tjejen

11:39 em  
Anonymous Anonym said...

Kämpa på! Du klarar det, vad det än är som tynger dig så löser det sig tillslut. Ta hand om dig! Kram!

8:03 fm  

Skicka en kommentar

<< Home