Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, oktober 09, 2006

lösenord

I dag är en sådan dag när jag skulle kunna skriva tusen inlägg, men alla skulle behöva lösenordsskyddas. Eftersom det inte går så skriver jag dem för mig själv så länge. Därav tomheten här.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du kan få maila dem till mig om du vill. Fast det vet du ju redan. Massa kramar.

1:15 em  
Anonymous Anonym said...

Du kan ringa till mig om du vill. Om det inte är jag som stoppas av lösenord. Kram gumman

2:47 em  
Anonymous Anonym said...

Hoppas du kan skriva ner dina tankar och reda ut dem. Håller tummarna för att du klarar det. Kram!

9:24 fm  

Skicka en kommentar

<< Home