Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, oktober 02, 2006

FCZ

Förra hösten följde jag FCZ och älskade det. På något konstigt sätt hade jag fått för mig att det inte skulle vara lika kul andra säsongen, och det det kanske var rätt, till Fredrik kom in i programmet. Fredrik är ju bara för underbar! Killen är 19 år och samlar på väckarklockor och drömmer om att bli busschaufför. Det går inte annat än att älska någon som brinner för något så coolt som väckarklockor och bussar. Heja Fredrik!

Dessutom blev det tyvärr igenkänningsfaktor i programmet. Mitt fotbollslag är ungefär som FCZ, bara att vi inte har tränare och vi är tjejer. Hahah!

3 Comments:

Blogger Fredrik L said...

Det här var mycket trevligt att läsa! Tack ska du ha! :D

1:07 em  
Blogger Anna-Karin said...

Hej Fredrik, kul att du hittade hit.

8:26 fm  
Blogger Fredrik L said...

Ja, jag ska ju inte sticka under stol med att jag ibland söker på mitt namn för att se om det har kommit någon respons. Och den av det slaget du skrev värmer ju mitt hjärta :)

2:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home