Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, maj 21, 2007

överkörd

Just nu känns det så här på jobbet. Det var liksom väntat, men jag visste inte riktigt hur jag skulle tackla det och nu vet jag inte heller vad jag ska göra. Tips?

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har tyvärr inga tips. :-( Hoppas Paris var bra och att katterna mår bra. :-)

2:07 em  
Anonymous Anonym said...

Hur är det vännen? Jag har tyvärr inte heller några tips att ge, men jag lyssnar gärna. Kram.

10:00 fm  
Anonymous Anonym said...

svårt att säga utan att veta mer. har dina förslag inte gått igenom eller har de helt struntat i ditt infltytande?

6:55 em  
Blogger Anna-Karin said...

tessi: det var helt okej och kissarna mådde bra under så god omsorg :)

agneta: skönt att vet att du är där. vi måste ses snart!!

maria: det sistnämnda. känner mig överkörd.

10:41 fm  
Blogger loppispoppis said...

nu kommer några tips.

kanske beslut har tagits informellt, och då är det svårt att komma åt problemet. kan vara "bastuklubb" som tagit beslutet.

Kan du prata runt, och lobba för din sak? Försöka ta reda på orsaken?

Om det går, se vidare och kom på sätt att påverka i fortsättningen. Liera dig med de som du tror tar beslut. Sedan lobba, lobba. För din sak.

9:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home