Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, maj 23, 2007

ofrivillig bloggtorka

Jag har inte dött eller något sånt, jag har bara så extremt mycket att göra. På jobbet är det massa nytt och mycket mer att göra än tidigare, och på kvällarna är det också mycket. I går till exempel sprang jag vårruset för att sedan komma hem och stupa i säng till DH. I morgon har vi match igen och möte med festivalen som jag jobbar för (som är nästa helg.. ah!). Sedan har jag hittat ett (eller kanske två) jobb som jag vill söka, så jag ska försöka lägga tid på en bra ansökan i kväll. Hela hemmet ser ut som ett bombnedslag och jag har inte ens hunnit packa upp sedan Paris, men men. Och jag är inte klar än med bokningarna inför festivalen! AH!
Men, jag lever och mår bra och har egentligen massor att blogga om (vårruset, Paris med mera). Ska försöka blogga om det så snart jag hinner! KRAM TILL ALLA

5 Comments:

Blogger glamflikka said...

kram och kräm till bella

5:00 em  
Blogger loppispoppis said...

kram till dig med! Vad du är duktig som sprungit vårruset!

9:53 em  
Anonymous Anonym said...

Skönt att höra att du mår bra! Det är viktigast! Kram.

11:01 em  
Anonymous Anonym said...

Kämpa på med allt - jag vet hur det känns när man knappt har tid för sig själv. Men du klarar dig. Skönt att höra att du mår bra. =)
Kram!

8:16 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Tack för alla kramar!!

8:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Home