Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, oktober 25, 2006

en gång i livet


Titta på bilden ovan för det här kommer nog bara ske en gång i livet. Världens megalön till mig. Lönen är ett resultat av min löneförhandling, och att jag fick pengar retroaktivit från januari. Heja mig!

3 Comments:

Blogger glamflikka said...

coolt


men som vi har tjatat på dej!

1:41 em  
Blogger Anna-Karin said...

Tack!

glamflikka: haha, ja, jag vet. men i efterhand är det rätt kul med en ganska stor klumpsumma.

1:54 em  
Anonymous Anonym said...

Duktig tjej!!

8:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home