Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, oktober 23, 2006

hurra

Hurra, jag är sjuk och var hemma från jobbet torsdag eftermiddag och hela fredagen. Visserligen skrev jag en artikel på fredageftermiddagen hemma, men men. I dag är jag tillbaka, men inte frisk än för att mötas av att hela tidningen ska göras. Kanske kan jag fuska lite. Men frågan är om det ens går. Och vad svarar man egentligen när de säger att det inte finns mycket att göra? Utan att det blir blankt? Jag har sagt att jag inte kommer orka jobba över eftersom jag är sjuk.

Och hur reagerar jag på allt det här? Sätter i gång i världens fart eller blir missnöjd, får ont i magen och vill helst av allt lägga mig under ett täcke?
Gissa! Fint pris till den som klarar det.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lägg dig under täcket. Tidningen är inte bara ditt ansvar du har ju påpekat att det går åt fler som skriver,kanske måste det vara så att du får låta dig att vara sjuk så att de upptäcker det själva. Puss och krya på dej

5:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home