Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, september 29, 2006

heja ida-theres!


Fy vad trist jag tycker det är att det inte visas någonting från brottnings-vm på tv. Knappt så att man hittar information i tidningar eller på nätet heller. I morgonbitti går Ida-Theres Karlsson in i tävlingarna. Hon är verkligen en bra brottare och en färgstark person. Trist att vi inte får se matchen.


Uppdatering söndag: Ida-Theres tog brons! Och jag tror de visade lite på Eurosport. Tyvärr missade jag det eftersom jag var på boxningsläger