Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, oktober 02, 2006

seg

Söndagen blev sådär riktigt seg som en dag knappt varit sedan jag slutade plugga. Jag msn:ade bort tre timmar runt lunch och sen städade jag sakta resten av dagen för att avsluta det hela med att kolla på FCZ. Anledningen till segheten var boxningsläger från nio på lördagsmorgonen innehållande två pass à två timmar, vätskebrist, huvudvärk som kröntes med en drinkvandring innehållande bland annat över en mils cykling. Jag kom inte i säng förrän två på natten.
Min kropp klarade inte riktigt allt det där på en gång.
Men nu är jag utvilad och pigg igen. Känns skönt!