Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, september 25, 2006

25 september

I dag är jag stressad. Jag har verkligen så mycket att göra. När jag kom på det i går försökte jag jobba undan en del. Då märkte jag att det tog mig fyra timmar att skriva en artikel eftersom jag inte riktigt visste vad grejen var och hur jag skulle få ihop det hela. Så här i efterhand känns det skönt att jag inte var tvungen att jobba med det nu. Jag har nämligen en hel del att göra nu ändock. (så jag borde väl inte uppdatera här...)

Här är vad jag har på mig i dag (och det är inte svart och rött, bilden är lite mörk bara. Jag har faktiskt kläder med andra färger än rött och svart).






Mörkgrått linne, HM
Röd tröja, Lindex
Gråa jeans, lågprismärken
Svarta strumpor med röda stjärnor
Vita sneakers, HM pojkavdelningen
Örhängen, HM

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

FIN. Ny tröja eller?

5:19 em  
Blogger Anna-Karin said...

Ganska ny, men har använt den ganska mycket på sista tiden.

9:28 fm  
Anonymous Anonym said...

berättade jag att jag blev fotograferad av en amerikansk street-fotograf här om veckan? precis som vi talade om haha

2:43 em  
Blogger Anna-Karin said...

John: Nej, vadå? Berätta mera!

Förresten, tänk på att du lovat att kommentera massor ;)

2:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home