Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, september 21, 2006

21 september

Rött är så snyggt! Jag älskar färgen och kan inte få nog av den på skor och annat. I dag har jag stövletterna för första gången och de är faktiskt rätt varma. Dessutom mår mina fötter sådär efter all träning. Jag älskar skorna i alla fall och jag älskar den lilla taxklacken.










Röd topp HM

Svarta byxor, ärvda från syster som köpt på Åhlens
Röda stövletter, Din sko

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Snyggt. Röd är din färg trodde nästan att du hade den för mycket som liten, men tur att det inte är så.

12:08 em  
Blogger Anna-Karin said...

Nej, rött kan man inte tröttna på :)

3:36 em  
Anonymous Anonym said...

Jättetjusigt!

4:05 em  
Blogger Anna-Karin said...

Tack :)

8:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home