Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, augusti 03, 2006

jag vill verkligen inte

Jag försöker verkligen att inte tänka på det. Jag har försökt i snart en vecka att inte tänka på det. Men det är oundvikligt. De senaste nätterna har jag sovit allt sämre och så fort jag låter tankarna fara fritt kommer det till mig.
Nästa vecka måste jag jobba igen. Nästa vecka är semestern slut och jag ska tillbaka till allt som var innan. Jag känner mig inte utvilad. Jag vill inte tillbaka. Inte för allt i världen. Men just nu vet jag inte vad som skulle vara alternativet.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Här är en till som funderar på vad hon ska bli när hon blir stor... Attans vad det är svårt! Fast just nu har jag det iaf lite bättre, för jag trivs helt ok på mitt jobb. Men visst fasar jag redan lite för pendlingen framåt vinterna. Hoppas det ljusnar för oss snart! Kram.

10:07 em  
Anonymous Anonym said...

En gång skickade J ett mejl till mig med ett ord, jag skickar samma sak:

Styrka!

Love & Peace

3:49 em  
Blogger Anna-Karin said...

Jonna: skönt med någon mer som är förvirrad. Det kommer gå bra med pendlingen i vinter och sen har du något att se fram emot till våren :)

Set: ett annat ord: tack!

3:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home