Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

söndag, juli 16, 2006

en sådan dag

Vissa dagar förvånar jag mig själv. Dessa dagar vill jag bara vara tyst, inne i mig själv, inte säga någonting. Och det är konstigt, för jag är en sån som pratar och umgås. I dag är en sådan dag. Jag vill hellre gömma mig i källaren och tänka. Och jag trivs på något konstigt sätt med att läsa sorgsna böcker och lyssna på sorgsen musik. För att spä på nedstämdheten liksom.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

fniss, jag förstår dig precis! mitt på pricken.

5:39 em  
Anonymous Anonym said...

tack tack :)

11:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home