Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, juli 17, 2006

packa

Nu sitter jag här och tänker på packningen, alltid lika svårt. Vad ska jag ta med och vad ska jag inte ta med? Inte för mycket saker och inte för lite. Har kollat vädret, det ska bli varmt och sol, men behöver jag ändå jacka? Är det så kallt på nätterna? Och hur många par skor behöver jag. Inte för många (tar mycket plats) men ändå några par så jag kan byta om jag får skoskav. Och vad ska jag ha på mig i morgon på tåget och flyget? Något bekvämt, men snyggt, som dessutom passar vädermässigt klockan 14 på eftermiddagen när vi åker och klockan 23 på kvällen när vi är framme.

Men, om det här är mina problem och grubblerier i dag, då är jag lyckligt lottad.

Vi hörs när jag kommer hem!