Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, juli 26, 2006

ni kan inte nå mig

Jag fattar inte hur man överlevde utan mobiltelefon!
Någonstans i Vilnius försvann min telefon. Förmodligen var det jag som var glömsk och glömde den någonstans (fast vi gick tillbaka och letade och frågade efter den), men till företaget har jag sagt att den är stulen. Mobiloperatören har skickat nytt sim-kort, men till registreringsadressen i Stockholm, så det kan dröja innan jag får det. Dessutom ska ju företaget skaffa en ny telefon (och företaget har stängt i två och en halv vecka till). Jag har letat reda på min gamla telefon, men eftersom jag inte har simkortet så spelar det ju ingen roll. Just nu är jag hemma, men snart ska vi till både Värmland och Östergötland och då behövs telefonen för att ordna upp med resa till vänner och annat.
Irriterande att jag hade bort telefonen. Irriterande att jag inte bara kan skaffa en ny!