Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, juli 06, 2006

30 grader i skuggan

Det är så varmt så varmt! Jag var tvungen att ringa L och säga att vi inte kan ses på min baksida utan att vi måste bada i stället. Och med en bil utan AC och går det inte att åka med katter. Jag tänkte att jag fixar så mycket jag kan här på kontoret, sedan åker jag till Värmland redan i morgon bitti vid sju. Sedan jobbar jag där ifrån och det jag måste ordna från kontoret får jag fixa i nästa vecka. Hellre det än att jobba klart i morgon och sedan sitta i flera timmar och vänta på att det ska bli mindre varmt så jag och katterna kan åka.

Om det blir så kommer det bli bloggpaus ett tag. Kanske lite bloggning när jag jobbar i morgon och sen bara vila, vila och vila.

Vi får se hur jag gör.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ha det så mysigt! Kram!

10:06 fm  

Skicka en kommentar

<< Home