Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, augusti 16, 2006

en ljusning?

Rädd som jag är vågar jag inte skrika hej i förväg, men det kan hända att jag ser en ljusning i tunneln. I dag pratade företagets affärsutvecklare med mig och bad mig skriva en önskelista på vad en potentiell kollega till mig skulle göra. Enligt honom finns planer att anställa ytterligare en journalist (visserligen på halvtid, men ändå). När jag frågade vilket tidsperspektiv vi pratar om så svarade han "så fort som möjligt".
Är det en ljusning? Kan det äntligen bli lite bättre här på jobbet? Jag ser med spänning fram emot det!