Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, augusti 14, 2006

detaljer

Okej jag lever, men jag har inte riktigt kommit på vad jag ska skriva om i bloggen. När jag varit borta ett tag känns alla småsaker så små eftersom jag hoppat över så mycket annat större. Det kanske är som när man glider från vänner. När man inte uppdaterat varandra på småsaker så är det svårt att bara ringa och berätta vad som hänt under dagen, det kan krävas en timmes föredrag om de senaste månaderna. Och när man då inte orkar eller hinner så skiter man in det. Som nu, jag drar mig helt enkelt.

Några korta punkter ändå:
• Jag jobbar igen. Det känns okej, men inte bra. Semestern har inte gett massa arbetslust.
• Jag har börjat tycka illa om Örebro och om dialekten.
• Jag har mobil igen, med kamera.
• Jag har haft en bra semester och har vilat så gott jag kan.

Fotbollsmatch i kväll, om jag bara sätter fart på jobbet.

2 Comments:

Blogger glamflikka said...

kärlek från jenny

12:21 fm  
Blogger Anna-Karin said...

tack jenny!

9:45 fm  

Skicka en kommentar

<< Home