Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, december 21, 2006

tur till fagersta

Snö (typ i alla fall), någonstans i Bergslagen

Jag skulle ju inte tjata på om bilen, men det är ju allt som händer i mitt liv nu – typ.
I morse begav jag mig till tåg upp genom Bergslagen mot Fagersta för att kolla på bilen och provköra den. Kan meddela att det är något kallare norr ut och att det finns snö!

Här är i alla fall min nya bil. Nästan fem timmar tog det för att ta sig till Fagersta, kolla på bilen och ta sig hem igen. Nästa vecka ska jag hämta den i Fagersta.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sååååå snygg.

Och jag älskar Bergslagen!

1:34 fm  

Skicka en kommentar

<< Home