Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, september 20, 2006

20 september

I dag är jag barnsligt glad över mina blåmärken på armen (kolla nära så ser ni på bilden). I går var första gången med sparring på träningen och jag fick in några slag, men fick också mottaga en hel del, skoj!
Dessvärre har kollegan tagit tillfället i akt och slår mig på armen så fort han får möjlighet. Inte så kul...






Svartvitrandig topp HM
Svart kjol i manchester, Noanoa
Svarta tights i strumbyxmaterial, Lindex
Vinröda kinaskor, Bohembutik i Karlstad
Röd sjal, HM


1 Comments:

Blogger Anna-Karin said...

Haha, tack! Så länge det är kjol över :)

3:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home