Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, september 15, 2006

fredag kväll

Så kom jag äntligen iväg på träningen igen och det är riktigt kul. Är nöjd och stolt över mig själv nu och det känns också bra att förkylningen är borta (kände inte av den alls faktiskt). Nu har jag duschat och håller på med lite fredagsmat: pastagratäng med färsk pasta, rökt lax, purjolök och ostsås - MUMS! M jobbar så det är jag, pastagratängen, kissarna och Idol2006 i kväll.
I morgon åker jag till Stockholm för lunch med John, Mamma Mia och sen middag på kvällen. Och kanske, kanske får jag chans att äntligen säga ett litet hej till Agneta.