Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, september 07, 2006

7 september

I dag tycker mina kollegor att jag är "extra fin", så de började undra om jag börjat träffa någon vid sidan av eller om jag skulle ut på lunchen. Jag fattar ingenting.




Skjorta, Wear it
Jeans, Cheap monday
halsband, HM
svarta kilklackar (ja, jag har köpt de här), Skopunkten
Rött bälte, second hand (syns inte)





Förresten har jag fortfarande väldigt ont i nacken sedan tisdagens träning. Det är inte smart att ta ett tungt halsband när man har ont i nacken.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

När jag jobbade i Västerås hade jag en snygg-period då jag fixade till mig. Då var en chef helt övertygad om att jag var kär trots att jag sa att det inte var så (det var inte så).

Haha...vid sidan om...vad coolt!

L&P

4:47 em  
Blogger Anna-Karin said...

De tror att jag har någon i mitt rum så de kommer hit och knackar och så säger de "oj, är du ensam..fnitter fnitter.. "

8:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Home