Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, september 06, 2006

steg i rätt riktning

I dag är jag stolt över mig själv!
Jag kom iväg till thaiboxningsträningen själv igår. Innan jag åkte dit var jag så nervös och mådde till och med illa (jag fattar inte när jag blev så mesig). Men jag vågade mig dit och försökte vara framåt. Frågade rakt ut bland killarna (ja, för det var ju mest killar, även om det var tre gånger mer tjejer här än på goshindon*) om någon ville träna med mig. Och det var det ju! Så jag körde på. Det var inte lika jobbigt som goshindon, men kul och jag blev trött.

* jag var den enda tjejen på goshindon, här var det tre tjejer (om man räknar in ledaren)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bravo tjejen tycker Ebba och madde

5:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home