Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, september 07, 2006

ingen shopaholic

När jag skulle till Willys i går så sprang jag in på Skopunkten och kollade på bland annat de här skorna. Kunde förvånande, och glädjande ha stövlarna så jag kände att jag var tvungen att slå till. Skopunktens storlekar är lite konstiga. Köpte även kilklackarna, men fick ta 39! Jag har 37 i vanliga fall. Skulle sedan ta ett par skor till, eftersom man får dem "på köpet". Tog till slut de svarta med den tjocka klacken, även om de inte var så fina i verkligheten. Fick ta 39 här också, men jag motiverar det med att jag vill kunna ha strumpor i dem i höst.
I alla fall, tre par skor rikare och 648 kronor fattigare. Det är egentligen inte mycket pengar, ändå känner jag lite skuld för det. Jag har ju redan massor av skor egentligen.
Även om jag gillar att shoppa blir jag nog aldrig en shopoholic, inte om tre par skor för 648 kronor ger mig skuldkänslor.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Blir att skaffa stor sko garderob.
mor

6:46 em  
Blogger Anna-Karin said...

Jag vet! Men Jenny säger att jag kan sälja av en del på Tradera. Just nu är mitt problem hur jag ska få tid att använda alla skor.

8:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Home