Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, september 14, 2006

13 och 14 september

Jag är så glad över att min mobil har kommit tillbaka och att jag fick veta pinkoden direkt när jag ringde tele2 så här kommer både dagens och gårdagens klädsel.
Har rensat en del i garderoben också, det blev en stor Ikea-kasse med kläder. Sedan ska jag ta bort lite sommarkläder också, men än så länge är det faktiskt säsong för ljusa kjolar så det får vänta ett tag.





13/9:
Röd topp, HM
Svart kjol i manchester, Noanoa
Svart-vit-randiga tights, Gina trikå
Svart plasthalsband och armband, HM
Röda ballerinas, Din sko










14/9:
Svart blus, Wear it
Svarta jeans, Cheap monday
Rött bälte, second hand
Röd sjal, HM (börjar bli lite kallt på morgonen nu)
Svarta kilklackar, Skopunkten

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du är jättefin, både idag och igår. Snyggt med rött och svar ihop. Sen kom jag på att jag har de där randiga legginsen också, men har aldrig använt dem. Måste nog skaffa mig en svart kjol...

12:39 em  
Blogger Anna-Karin said...

Tack, jag gillar verkligen svart, rött och vitt.
Kanske svart kjol i stället för grå?

1:59 em  
Anonymous Anonym said...

Jo, den grå kjolen åker tillbaka och jag testar en svart från LaRedoute istället. Kostar 120:- på rean...

2:21 em  
Blogger Anna-Karin said...

bra pris! måste nog ta mig en tur till la redoute

3:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home