Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

tisdag, september 12, 2006

12 september

Gav upp tanken på att träna i dag redan när jag slog upp ögonen i morse. I stället gick jag och la mig en extra halvtimme efter frukost för att värktabletten skulle få tid att verka och ta bort den värsta huvudvärken. Extremt tröttsamt det här, men nu laddar jag inför fredagen. Försöker tänka att det var bra att jag kom i väg på en träning i alla fall, det blir i alla fall lättare att gå tillbaka än att börja.
Det blir ingen klädesbild heller, ska hämta mobilen senare i dag. Men det är oerhört skönt ute just nu, varmt som om sommaren (och jag sitter inne.. kul...). Här är vad jag har på mig i dag:
Svarta, korta byxor från Bra och begagnat, vit topp från HM, svart väst som jag hittat i mamma och pappas källare, vitt platshalsband som är second hand och vinröda kinaskor från en bohembutik i Karlstad.

Hur seriöst läst den klädsel egentligen?!