Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, september 08, 2006

konstiga drömmar

I natt drömde jag att jag var sjuk och var hos doktorn. Jag fick tre sorters medicin och två av dem var jag tvungen att ta genom blodet. Jag var tvungen att ta dem med blodprov. Men jag vägrade, jag satte mig helt emot och sa nej nej nej. Till slut minns jag bara att jag sa nej nej nej och vägrade och att jag efter en stund började undra om det verkligen var så att jag var rädd eller om det var så att jag inte ville ändra mig från det beslut jag tog från början.
Sen vaknade jag och hade jätteont i halsen. Och jag har fortfarande ont i halsen. Drack två stora koppar te med honung, men har ändå ont i halsen. Jag som längtat så till träningen i kväll!