Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, september 18, 2006

marimekko - igen

Stockholm och Marimekko på listan över ställen att gå till. När vi går in genom dörren frågar John vad jag ska göra.
– Kolla på ett tyg, svarar jag.
– Igen? frågar han.
– Det här är ett annat tyg, säger jag.
Så tittar jag på tyget och när hon berättar att det 10 procent rabatt på tyg i dag så bestämmer jag mig, jag köper det.
– Äntligen, säger John.

Så nu har jag tyget hemma. Försökte i stort sett hela dagen med att pyssla för att få upp det på väggen, det är nära nu, men inte klart (lägger ut bild då).
Fingrade också lite på de fina substitutsmuggarna (substitut för tyget som var för stort), och de var verkligen jättefina. Men 150 kronor styck... Vet inte om jag skulle våga dricka kaffe i dem.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag är ganska duktig på att paja muggar, låt inte mej dricka i dem.(Om du köper dem)

2:23 em  
Anonymous Anonym said...

Gud vilket snyggt tyg. Vad kul!!

4:24 em  
Blogger Anna-Karin said...

Mör: Från och med nu får du bara dricka i platsmugg hos mig ;)

Hanna: tack, vi får se hur det blir när jag får upp det på väggen.

5:03 em  
Anonymous Anonym said...

Tyget var helt underbart!

9:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home