Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, augusti 24, 2006

24 augusti

Jag behöver nya vardagströjor, som inte är vita eller svarta eller tråkiga. I går köpte jag två randiga på HM. Bra pris och fina tycker jag. Den ena har jag på mig i dag.







Grå- och svartrandig tröja med ett svart skärp i midjan, HM
Svart manchesterkjol, Noa noa
Svarta tights (faktiskt.. syns inte riktigt) HM
Svarta ballerinas, Vagabond

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Agneta säger: Den var jättefin! Är det band i midjan eller har du knutit på det själv? Jag önskar att jag använde kjol oftare, det är så fint! Kram

2:56 em  
Blogger Anna-Karin said...

Det är band i midjan, vilket är supersmart eftersom man inte måste knyta åt hårt utan kan göra en lös knut och ändå sitter bandet uppe (pga hyskor i sidorna)
Tack!

4:00 em  
Anonymous Anonym said...

Vilken snygg framsida du hade på tidningen idag. Kanon av min kanontjej.
Pappa Lasse

6:17 em  
Anonymous Anonym said...

Nu måste jag tycka till om klädandet även om jag inte brukar, det här var riktigt snyggt!!!

Moster kommer den 7 september, woohoooo!

Love & Peace

9:16 fm  
Blogger Britta said...

Tack för rigatipset. Kommer du på något mer smart så hör av dig!

9:45 fm  
Blogger Anna-Karin said...

lasse: tack tack!

Set: tack. kanske finns den kvar till dig? Kul att din moster kommmer, hur länge stannar hon?

11:22 fm  

Skicka en kommentar

<< Home