Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

söndag, augusti 20, 2006

dålig stil zara!

I våras sprack en av mina jackor, men inte i sömmen. Eftersom det var för kompliccerat för mig att laga lämnade jag den till mamma, som i sin tur lämnde in den till en sömmerska. När hon hämtade jackan för några dagar sedan säger sömmerskan "så du har försökt sy själv innan du lämnade in den". Min mamma fattade ingenting och då berättade sömmerskan att jackan var lagad sedan tidigare och det var lagningen som spruckit.
Jag köpte jackan på Zara för 2 1/2 år sedan, det var rea, men det stod att det var vinterrea och inget om defekt jacka. Eftersom jackan var lagad antar jag att den gått sönder och Zara har lagat den och sedan sålt den utan att berätta det. Det är väldigt dålig stil att inte berätta att jacka är defekt och lagad. Jag blev väldigt irriterad och kommer i fortsättningen kolla noga om jag köper rea-varor från Zara.