Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, augusti 18, 2006

marimekko-önskelistan


Har länge sneglat på det här tyget från Marimekko. Min tanke är att spänna det på en ram och sätta på väggen som en tavla. Men när jag upptäckte att det ligger på repition på 2,40 meter så fick jag inse att det inte skulle gå. Vi har helt enkelt inte så stort hemma.

För någon dag sedan hittade jag i stället det här tyget, av samma designer och även det Marimekko. Det här ligger på 1,26 meter, vilket är mer passande. Måste fundera ett tag till, för det kostar trots allt för mycket för att impulsköpa.

Beställer jag det kanske kan jag också trösta mig med den här koppen: