Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, augusti 23, 2006

förändringens våg

Det är förvirrande på jobbet nu. Vet inte mycket så jag vill prata om det. Men jag känner mig också förvirrad.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad är det som händer? Jag blir nyfiken när du skriver så...

Kram, Agneta

4:25 em  
Anonymous Anonym said...

jo, så är det. U fick sitt namn från Vibeke Olssons bok. I love that book! Och nej jag har inte läsa någon mer av hennes böcker förutom just U-böckerna (haha deet blir nästan löjligt att inte skriva ut namnet nu:).

Men du; HUR BYTER MAN TILL DIGITALTV - snälla berätta det! Jag behöver göra det snart och jag fattar inte hur jag ska göra. Eller rättelse; jag har inte satt mig in i hur jag ska göra, jag vill bara att det ska bli gjort...

9:45 em  
Blogger Anna-Karin said...

Agneta: jag håller dig uppdaterad via mail

Nino: mailar dig också

9:14 fm  

Skicka en kommentar

<< Home