Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, augusti 21, 2006

21 augusti





Svart skjortklänning, Indiska (har verkligen gjort min sommar, kanonköp)

Svarta tights, HM (jag älskar tights, så bra när det är lite kallare)
Rött bälte, second hand
Röda ballerinas med guldknapp, Din sko



Förresten beställde jag från HM och blev besviken. Först och främst på mig själv, som missat att beställa grejer (kollade jag inte noga eller) och sen på en del grejer. Blir bara att behålla några bastoppar. Trist.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad fin du var igår! Riktig pingla.

Det är så trist när inget blir som man tänkt sig med klädbeställningar. Jag hade bestämt mig för att inte beställa något, men det gick inte så bra... Lyckades dock minimera beställningen och det är jag rätt stolt över.

Kram, Agneta

10:53 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Tack :)

Behöll en tröja till, som inte satt perfekt, men som ändå var rätt billig. Nu har jag iofs lite pengar till annan shopping i höst.

12:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home