Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, juni 12, 2006

nu har hon flyttat


Det kan verka som en motsättning, men i fredags drack jag, L och H champagne och åt jordgubbar, när vi skulle ses sista gången innan H flyttade. Men, man ska sluta på topp. Jag har nog inte fattat att hon är borta, trots att jag ganska ensam hela tiden när M jobbar. Ska försöka ta tag i det. Lägger jag bara ner tid så finns det nog saker att göra och personer att träffa. En fika ibland, en utekväll, kanske?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad mysigt! Och du, det är så, det gäller bara att ta tag i saker och ting själv. Det är liksom bara att ta sig samman och boka in saker! :)

10:52 em  
Anonymous Anonym said...

Tjejkväll med champagne låter alla tiders :-)

Håller med Jonna - man får ta sig samman. Men ibland är det bra motigt... Hoppas det fixar sig!
Annars kan du alltid komma till Stockholmen och ta en fika med mig :-)

1:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home