Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, juni 09, 2006

det här är inte en graviditetsbild


Ofta när jag ätit (eller ibland faktiskt när som helst) får jag ont i magen och den sväller upp till helt oanade proportioner. Visst, jag är inte smal, men jag är i alla fall inte gravidtjock som bilden till vänster (som är tagen för 10 minuter sen). Ibland när det blir så här och jag är bland folk vet jag inte vad jag ska göra, håller man in magen gör det ju ännu ondare. Kanske är det något jag inte tål? Ont gör det i alla fall.



Ps. här kan man se dagens klädsel också: svarta cheap monday, vitt linne, vero moda och röd tröja med vita prickar, Vila, skorna (som man inte ser) är svarta kilklackassandaler från Skopunkten