Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, juni 12, 2006

12 juni

Det är så varmt så varmt! Tänkte ha vit blus på mig, men efter frukosten kände jag att det går inte att ha blus och linne på sig i dag. Nu har jag fläkt rakt på mig för att inte svettas i hjäl! Men ändå skönt med sommar, det går ju att vara i skuggan och det finns vatten i kran!






Vitt linne HM (årets riktiga fynd, köpte flera på HMs webshop för 49:-/st)
Kjol Noa noa
Vitt långt halsband i plast (fyndade på Bra & begagnats rea i helgen, 10:-)
Sandaler, som jag inte tagit på mig än.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack! Vi har kontor i en gammalt hus så det är varmt på sommaren och kallt på vintern, så det är bara att klä sig därefter.

Jag läste att de linnena också var bra. Jag är faktiskt överraskad av de här, köpte först två och sedan skickade jag efter fyra till. Linnen är så användbara.

9:51 em  
Anonymous Anonym said...

Det är värre för de flickor som til exempel är servitriser. De måste ju ha blus och kjol, fast det är jättevarmt.

2:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home