Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, juni 08, 2006

att inte se på fotbolls-vm tillsammans

Jag tänkte att fotbollslag som tittar på fotbolls-vm tillsammans är en bra idé. Men det tyckte ingen annan. Jag mailade ut en fråga till de andra: ska vi kolla på Sveriges match tillsammans, vi kan gå ut eller så kan vi vara hemma hos mig, säg till så drar jag ihop något. Men ingen har sagt något. Inte ens "jag kan inte den här helgen, men kul idé".
Men ingen ska säga att jag inte försökte i alla fall. Nu får jag ta nya tag, på något sätt kanske man kan hitta nya vänner när de andra flyttar.