Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, juni 09, 2006

trädgårdsdax


I går, strax efter 19.30, fick jag världens ryck och slängde mig i (den nytvättade) bilen och åkte till Plantagen. Medveten om att de snart stängde kastade jag saker i vagnen och kom ut därifrån en kvart senare drygt 500:- fattigare.
Hemma blev det en massa planterande, så nu har jag lite mer grejer att ta hand om utomhus. Lyckades till och med i yran att slänga ner lite rucolafrön och rädisorfrön i en låda, men de hamnade inte på bild.

Uppdatering: bakom de nya blommorna (som jag tror heter solöga) står lite penseer som jag fick av Anna i födelsedagspresent.