Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, juni 07, 2006

hundtricket



Visst har jag väl trott på hundtricket, men jag har aldrig insett hur effektivt det egentligen är. Folk i allmänhet gillar hundar, i synnerhet valpar, men jag trodde aldrig att nästan alla människor reagerar när det kommer en valp förbi och att väldigt många måste fram och hälsa och prata. Inte heller trodde jag att folk laddade 50 meter ifrån för att komma fram och gulla med valpen. Att vara en helg med Mumin i Göteborg har ändrat min syn. Nästan alla människor kommenterar en valp, väldigt många kommer fram och ska hälsa och gulla. Nästan alla andra hundägare vill också gulla med valpen. Men det är bra, jag gillar andra hundar och med Mumin får man chans att lätt hälsa och gosa med andra hundar. Och visst är han söt?